Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeco do brutalnosci zalezy co prez to rozumiesz jak masz na mysli chociazby kulture pracy jak w traktorze np sv 650 a np horneta 600 taki tylko przyk³ad to osobiscie zdecydowanie wybieram horneta po przejzadzce sv (fatalna kultura pracy )mimo ze teoretycznie wola³bym sv a co do "bmw przespa³o ten segment " to mozna wrzucic ciekawa analogie z dawca do tego nakeda bmw nieistnaia³o w tej kategori wczesniej wypsuzczajac s1000rr zmiazdzyli z grubsza osiagami i paroma innymi rzeczami konkurencje na pare sezonów wec... przespanie niema za wiele do gadania zawsze mozna wrzucic na rynek maszyne miadzaca inne mimo ze wczesniej sie nieistnialo dos³ownie w danym segmencie :) choc oczywiscvie tak wcale niemusi se stac znowym nakedem bmw ale jest taka mozliwosci .
Odpowiedznatmiast zgodze sie ztym ze to co napisa³ autor w danych tech o zwiekszeniu rozstawu osi o 22mm "bo podobno idzie na ko³o " to chyba nedokonca trafny wybór bmw bo te motocykle streetfightery nakedy chyba jednak troche powinny isc na ko³o oczywiscie z ca³a pewnoscia ten naked o ile niema niedowylacznie jakiejs elektroniki antywheeli to bedzie szed na kolo jak nic gdy tylko kierowca bedzie chcial tyklko ciut trudniej przez te +22mm
Odpowiedz